2008-03-15

f'låt, lite seg

Jag skulle bara vilja be om största möjliga ursäkt för att jag inte bloggar bättre! Och den dåliga ursäkten är: Har flytttat in i ett nytt hus och har inte kunnat koppla upp mig än! Men idag inhandlade jag en trådlös router till rabatt-pris på JB Hi-Fi eftersom min nya house mate jobbar där. Jaja, jag lyckades väl inte helt och hållet med installationen, men internet funkar iallafall! Sen att alla andra i världen kan snylta på vårt internet eftersom jag inte lyckades med set-up:en med lösenord och sånt trams, det struntar jag fullständigt i! För tillfället iallafall...

Nu ska jag åka och jobba och efter jobbet blir det några drinkar och hejdå till Chez som plötlsigt bestämde sig för att flytta till Brisbane. Vi har umgåtts mycket på sistone så det blir lite sorgligt utan henne men det verkar som jag är i en period där jag träffar mycket nya människor så det ska nog bli bra ändå.

Sommaren är inte slut än, senaste dagarna och hela nästa vecka blir det över 30 grader varje dag. När det närmar sig 40 är det aningen segt att göra något över huvud taget men annars är det superskönt! Hinner inte hitta på någon fin avslutning till inlägget för nu måste jag springa till spårvagnen. Åh, just ja, innan idag krockade min spårvagn med en bil, klantigt... Det var lite spännande. Alla utom bilens högra ljuslykta klarade sig dock finfint.

Inga kommentarer: